marți, 21 august 2012

Homo politicus

Pentru ca mare e blogosfera omului si multi blufferi sunt in ea, soarele uneori rasare cu dinti...si rade de noi!  Patinam ieri pe bloguri, total aiurea si anost cand am descoperit ca exista viata dincolo de realitate. Intr-o clipa totul a prins culoare si s-a animat cand am vazut aceasta fata care imi zambea ca un Iisus miop si bland:


Da, este chiar el, tribunul! adunatorul de tara prin repetate procese...de constiinta si procedee artistice si il gasim acum trimitandu-si solii sai de duh si pace prin intermediul blogului autentic romanesc. blogului extrem de nationalist de romanesc!
Parca il aud glasuind de la tribuna, invaluit in tricolor precum Iancu Jianu si Avram Iancu si toti ceilalati Iancu, toti stramosii sai pe linie directa de arbore gene(a)logico-patologic. Il aud si in somn, in somn imi vorbeste pe un fundal de Johnny Raducanu despre cum juca Nichita Stanescu tenis in sort alb si era frumos ca un inger antisemit. Cand visez urat imi vorbeste despre cum a fost abuzat si sodomizat in comunism si fortat sa aiba relatii lirice contra naturii...cu tot partidul si cu liderul suprem in felatii repetate si orgii poetice; si ma trezesc in lacrimi dar nu plang mult, nu, pentru ca imi vin imediat in minte cuvintele mai(e)strului, cuvintele nemuritoare din volumul cu titlu in grai basareaban "Distihuri" in care domnia sa scrie:

"Eu nu mă tem si merg cu fruntea sus
Căci viaţa mea e plină de Iisus…"

Tot el, martirul sadismului erotico-elegiac al comunismului, el vede prin oameni ca prin sticla si scrie cu litere de sange in alt volum, care de data asta ii poarta numele sub pseudonim de agent secret-ortodox -"Ingerul ranit":

"Ce-i şleahta de fantome ce bîntuie pe-aici?
Revin azi, prin odrasle, agenţii bolsevici!"

"Cand eram copil la taica la tara, a cazut un purcel in buda turceasca; oamenii l-au scos si l-au spalat cu furtunul;  cand s-a facut mare si l-am mancat nu mirosea deloc!" (am incheiat citatul din autorul Anonim Popular)










orice asemanare cu personaje reale este desigur o coincidenta bizara, acest blog fiind pe de-a-ntregul o bascalie









2 comentarii:

Dinu spunea...

Oare cum ar fi .... sa sodomizezi un om politic in direct la un post national de stiri si sa obligi alti 2 oameni politici sa se masturbeze in timp ce .. admira 2 copii morti goi ?

areopagus spunea...

Sa il cheme cineva pe Freus cu scaunul electric!!! esti bolnav Andrei...si nu e gripa!