joi, 2 august 2012

Delir oniric (episodul 2)

Dupa cum zicea un mare om de cultura la un moment dat: "visele acestea ne doare!". Eu am avut iara un vis crescut din intunecimile nestrafulgerate de gandire ale imaginatiei mele.
Partea cea mai buna este ca, daca voi avea timp sa dezvolt visul in realitate, sa il proprag si sa il fructific intr-un scenariu de film romanesc, precis iau Cannes-ul! Tot ce trebuie sa fac este sa mai adaug niste tigani si niste injuraturi, eventual 3-4 gropi de gunoi si doua prim-planuri cu Piata Revolutiei sau Paiata Revolutiei, cum s-o scrie corect...
In acest vis se facea ca eu eram aproape casatorita (asta pt ca nu mi s-a aratat nici un act in vis) cu un domn pe nume Ciprian. El cand muncea era doctor si cand nu muncea la serviciu nu statea! Ce credeti ca facea? Mare o sa va fie mirarea! El cand nu muncea la serviciu demonstra impotriva distrugerii mediului inconjurator de catre corporatistii posedati de diavol. Si demonstra in felul urmator printr-un proces in 4 pasi:
1. Isi lega la cap o bandana neagra, mai mult peste frunte o lega...
2. Lua o chitara;
3. Se urca cu chitara intr-o cladire in constructie (cladire cu multe etaje si muncitori-constructori in ea);
4. Incepea sa cante la chitara cantece cu continut pseudo-politic si verde.
Nu m-a deranjat deloc visul pana aici, parca era produs de gandirea mea de la 20 ani, care era si ea deh, de 20 de ani. Lucrurile s-au stricat, cum zicea Freud, in pat.
Cand a terminat de cantat si s-a intors acasa am descoperit ca avea un fetis pt corsete si voia s-o facem cu usa deschisa. Si asta nu e tot:
Locuiam cu parintii lui!
Dup-aia m-am trezit!

5 comentarii:

Placebo spunea...

Mah, pe concubinul tau sigur il chema Ciprian? Nu era cumva Dragos...Bucurenci? Ca dupa bandana neagra si fetisul pentru corsete el pare a fi.

areopagus spunea...

A trebuit sa "google" ca sa vad cine e individul...si,nu! nu e el, e cu singuranta altu'!
Nu-i mai zice si tu concubin ca suna urat; suna la fel ca porcupin.

Placebo spunea...

Pai na, singurul Ciprian care imi vine in minte e un asistent de la Vest, si mai multe nu ma zic. Dar ala nu era activist, si clar nu stia sa cante la chitara.

areopagus spunea...

=))) poate a invatat intre timp sa cante cu buzele ca Jimi Hendrix.

Placebo spunea...

Mai degraba cu fesele...