miercuri, 15 august 2012

The key keeper

Eu si cu prietena mea cea mai buna din facultate pe numele ei de scena Lolex, invatam uneori in facultate.
Prin intermediul cursurilor la distanta de realitatea inconjuratore noi am invatat despre marele psiholog roman Mielu Zlate, care dupa cum o arata chiar numele a fost un mare om.
Printre multele sale descoperiri stiintifico-fantastice el a descoperit si apoi a scris dupa care a spus asta:
cheia cunoasterii celorlalti sta in tine.
In acelasi timp si aceleasi imprejurari academice, tot noi, beam pe terasa Roma unde toti uratii se prefaceau ca sunt rockeri ca sa fie si ei oarecum acceptati social. Terasa Roma nu avea buda inauntru dar avea WC afara cu deschidere prin cerere de cheie la bar.
Pe terasa Roma isi facea veacul un alt mare om ascuns sub pseudonimul Ceapa. Ceapa nu cerea cheia la bar pentru ca el se pisa mereu pe usa de la buda si in general pe tot ce voia el.
Intr-o buna zi el a scris mare pe zidul Romei:
cheia de la buda e in tine.

3 comentarii:

Placebo spunea...

PLM, ce vremuri! Acum cine se mai pisa pe zidurile Romei? Pana si eu ma duc acum si cer cheia, pt ca acceptam sau nu, cheia de la buda e la fata urata de la bar. Si Lolex aia nici nu se mai oboseste sa treaca prin Roma,e prea snobaita si terifiata de ideea mersului cu autobuzul.

Dinu spunea...

Aveam si eu un loc de asta asa ...dar s-a dus :'( acum ma pis in ghiuveta si cam unde nimeresc si ma taie ! Ma pot pisa si in pozitia fatului.. o nebunie de-a mea e sa iti imaginezi cum ar fi sa te caci pe cineva in timp ce se pisa.. ?

areopagus spunea...

Esti un scatofil mic si rau!