vineri, 3 august 2012

Handicapatii si muzica

De mica am fost extrem de norocoasa. Precum in cantecele rapsodului Florin Salam eu, nu el, "m-am nascut cu stea in frunte"! Nebuloasa asta de soarta o port cu mine tot timpul si peste tot cum poarta planetele praf cosmic in jur; aseara pare-mi-se ca imi dadea cu praf in ochi...
M-am hotarat asa pe la orele 8.00pm -trecute fix- sa imi traiesc viata la maxim si sa ies la o bere in birtul de la colt. Localnicii ii zic pub nu birt pentru ca se scrie mai scurt, adica doar cu 3 litere, asa ca pentru betivi.
Si din toate serile in care Marte putea sa fie in conjunctie cu Venus si sa stau eu acasa, tocmai in seara aia m-a mancat in karma sa ies la beut. Am intrat frumos pe usa, m-a salutat barmanul si eu pe dansul, baiat fain, avem multe in comun defapt avem totul in comun: el lucreaza unde beau eu. Cica e seara cu karaoke, ma informeaza un coleg de bar; foarte bine gandesc eu! Sa behaie toti frustratii beti lipsiti de ureche muzicala, parca d-aia nu pot eu sa beau! Apoi vine vestea cu adevarat zguduitoare: e seara karaoke pentru tinerii cu disabilitati!!!! tan tan tanaaam! Sa-mi trag palme! Nici n-am apucat sa ma dezmeticesc ca si vad pe scena un burtos cu picioarele in X cum se legana melodios fata-spate, cu tricoul ridicat peste burta sus-sus si se chinuia sa inghita microfonul.
Madness escalades: dupa el urca pe scena o fiinta cu varsta imposibil de determinat si sanii lascivi, probabil la fel de retardati ca si dansa, alunecand molcom pana la genunchi. Incepe sa...(nu pot sa zic sa cante) faca ceva pe Evanescence "Bring me to life". In timp ce facea ceva mai facea si altceva, isi schimonosea cumva fata intr-un mod imposibil de reprodus in natura si se uita cu o privire de mare si celebru criminal in serie, astfel incat beutorii de la prima masa s-au ridicat si au plecat.
Si nu, asta nu e tot! Abia am realizat disparitia acestei creaturi dumnezeiesti ca hop! vad pe unul cu niste manute mici cum se taraste balind pe scari, spre scena, ridic mana dreapta sa-mi acopar ochii si....exact la timp apar parintii vinovati, il iau pe sus si dispar!
In acest rastimp am baut 4 beri si am murit de 1000 de ori, de rasu-plansu.
Dupa ce au plecat retardatii birtul s-a umplut de femei grase imbracate in leoparzi.
Si ele fac parte din aceeasi categorie.
Dumnezeu nu ne iubeste pe toti la fel dar uneori ne pedepseste de-o data...

7 comentarii:

Placebo spunea...

=)))) Astia sunt aia de la Special Olympics, au avut a "special night out". :)))

areopagus spunea...

Paralympics, toata echipa echipa de paranormali era acolo!

Anonim spunea...

Ceva de futut?

areopagus spunea...

if you fancy "slow babes", Dimitri... :))

Anonim spunea...

ma scuzi, nu stiam ca tu erai...iarta-ma, floare-de-colt ~

Anonim spunea...

asta referitor la comment-ul de pe blogul ala maro cu bej.

Anonim spunea...

am o gramada de fantezii, as putea sa pictez una si asa sau mai bine sa ascultam aceasta minunata melodie pe care o stiu de la fosta mea mare iubire si sa vizionam si videoclipul, nu?
* ploaie de stele*
`~* sclipiri de argint *~`
http://www.youtube.com/watch?v=8jfxflj5hl4&feature=BFa&list=LLJ0yMFwG6lGp-n1lHr4d27w